Met een bruisende digitale winactie voor SPA Fruit trappen we vol trots onze samenwerking met Spadel af. Tijdens de actieperiode belonen we klanten die drie flessen SPA Fruit 1,25L kopen bij JUMBO met een Pathé Thuis voucher. Het enige dat ze hoeven te doen is hun kassabon uploaden op de speciale actiepagina op de SPA website. Onze innovatieve scanningssoftware controleert de bonnen realtime en de gelukkige winnaars ontvangen hun unieke voucher code direct per e-mail.
Digitale winactie SPA Fruit bij JUMBO
Een van de manieren waarop we met Rocketing de doelgroep van onze klanten proberen te bereiken is via online activaties. Dit varieert van social advertising tot het creëren van een volledig cashback platform. Of, zoals in dit geval, het ontwerpen van een platform voor digitale kassabon acties.
This Page Amsterdam een speciale actiesectie gecreëerd op de SPADEL website. Deze online hub zal een scala aan digitale acties van SPA huisvesten: van win- en spaaracties tot cashback- en geld-terug-acties.
In samenwerking met This Page Amsterdam is op de bestaande SPA-website een actiesectie met landingspagina voor de SPA Fruit actie gelanceerd. Op deze hub kunnen toekomstige digitale acties van SPA worden gecommuniceerd, zoals winacties, spaaracties en cashback- of geld-terug-acties. We kijken uit naar een vruchtbare samenwerking met diverse online activaties!
Begeleiding bij het inzetten van innovatieve technologie voor winacties
Onze geavanceerde oplossing voor kassaboncontrole is naadloos geïntegreerd met de SPA website. Hierdoor kunnen klanten hun bonnen rechtstreeks op de SPA website uploaden, waarna deze veilig en automatisch worden doorgestuurd naar onze systemen voor controle. Met deze verbindingen klaar voor gebruik, ligt er een solide basis om toekomstige online acties met vergelijkbare mechanismen te ondersteunen.
Yuri van der Heijden, Shopper Marketing Manager bij SPADEL, is net zo enthousiast over onze samenwerking:
“De samenwerking met zowel Michael als Maurice van Rocketing is ontzettend fijn. Ze zijn gedetailleerd, zorgen voor een nauwkeurige opvolging en ontlasten ons aanzienlijk in werk.”
Yuri van der HeijdenShopper Marketing Manager, Spadel
Met veel enthousiasme stappen we dan ook in dit digitale avontuur met Spadel, klaar om samen nog meer indrukwekkende online acties te creëren!
Digitale kassabon acties: Zo werkt het voor de consument!
Deelname aan een digitale winactie van Rocketing is heel eenvoudig! Hieronder leggen we het in drie stappen voor je uit:
1. Consument koop het product
Zoek een deelnemende retailer en koop het product dat deelneemt aan de actie. Voor de huidige SPA actie is dat JUMBO.
2. Upload de kassabon
Ga naar de actiepagina op de merkwebsite, in dit geval de website van SPA. Voer je gegevens in en upload een foto of scan van je kassabon.
3. Maak kans
Na het uploaden van je kassabon ding je direct mee naar de prijs. Voor deze SPA actie betekent dat je, bij goedkeuring van je aankoop, je Pathé Thuis voucher vrijwel direct in je mailbox ontvangt.
De eerste gezamenlijke case
Bij Rocketing zijn we trots om deze nieuwste en succesvolle samenwerking tussen SPA Fruit en Rocketing te delen. Waarmee een innovatieve winactie in JUMBO Supermarkten is opgezet. Klanten die drie flessen SPA Fruit kochten, konden een gratis Pathé Thuis voucher winnen. Dankzij de technische expertise van Rocketing en de kracht van het merk SPA Fruit, werd een winnende combinatie gerealiseerd. Benieuwd naar het complete verhaal? Klik door en laat je inspireren door deze unieke case!
Challenge us!
Rocketing daagt je uit om samen op Space Mission te gaan. Samen op zoek naar hét creatieve concept en launchplan voor jouw merk. Met de juiste sterrenstof voor online en offline succes!