Maak het verschil op de winkelvloer! Maak de verkoop van je product interactiever en trek de aandacht van de consument met onze Wheel of Fortune winactie.
Fun & Interactie
Een interactieve manier om de consument in aanraking te laten komen met jouw merk! Met de juiste selectie van te winnen prijzen, kun je op een leuke manier een beeld geven van waar je merk voor staat. De Wheel of Fortune is helemaal in stijl van je merk op te maken en kan ingesteld worden qua verdeling van prijzen. Dit Rad van Fortuin is een toevoeging en uitbreiding van je activatie, die zorgt voor een glimlach bij je consument.
Ook de verkoop en rotatie een boost geven door middel van gamification?
Bekijk onze cases
Transformeer je verpakking in een interactieve beleving
Met een branded Wheel of Fortune op je verpakking trek je de aandacht van consumenten. Je maakt het product niet alleen interactief, maar zet ze ook aan tot het ontdekken van je merk. Dankzij de on-pack sticker nodig je hen uit om deel te nemen aan een leuke winactie, en neem je ze mee naar een online wereld vol merkbeleving.
Bij Rocketing verzorgen we alles voor je, van prijzen en premiums die perfect passen bij je merk tot controle op fraude en verzending van prijzen. Je hoeft je geen zorgen te maken over de details. Ons control center rapporteert wekelijks hoe de missie verloopt, zodat je altijd op de hoogte bent.
Verbeter je offline activaties met een digitale touch
Door je offline activaties te combineren met onze digitale versie van het Rad van Fortuin, bereik je je doelgroep zowel fysiek als digitaal. Dit zorgt voor een nog grotere impact en maximaliseert het rendement van je marketinginspanningen.
Heb je al geïnvesteerd in offline uitingen, zoals magazines, billboards of POS-materialen? Je kunt deze offline uitingen op een eenvoudige manier digitaal en interactief maken door een QR-code toe te voegen waarmee de Wheel of Fortune op je mobiel gespeeld kan worden. Hierdoor maak je je activaties nog interactiever en bied je een unieke merkbeleving aan je consumenten.
Maak je merk onderdeel van een interactieve ervaring
Met display en social advertising kun je gericht de aandacht trekken van de doelgroep die jij wilt bereiken. Eerst bepalen we samen wie je wilt bereiken, en daarna richten we onze ads op deze specifieke groep via display en social media advertising.
Door de game via deze ads te verspreiden, nodigen we consumenten uit om te spelen en te ervaren wat je merk te bieden heeft. Door slimme prijsafstemming en boodschappen die perfect passen bij je merk, verhogen we de naamsbekendheid en creëren we een onvergetelijke en leuke interactieve ervaring voor de consument.
“Geef je activatie ook een draai met onze Wheel of Fortune en zorg voor een glimlach en meer merkbeleving.”
Michael DekkerRocketing
Versterk de merkbeleving met Wheel of Fortune
Verhoog je verkoop, creëer een positieve merkbeleving. Laat je consumenten zich door de Wheel of Fortune direct inschrijven voor jouw nieuwsbrief en houd hen op de hoogte van de laatste ontwikkelingen. Na deelname aan het spel ontvangen ze een gepersonaliseerde prijzenmail in hun mailbox, inclusief de mogelijkheid om direct kortingscodes te versturen en hun prijs te verzilveren. Maak het je consumenten gemakkelijk en verhoog de verkoop en rotatie!
Showcase
Alpro helpt de horeca!
Voordelen voor de consument
- Verhoogde interactie met het merk
- Mogelijkheid om prijzen te winnen
- Leuke en vermakelijke game ervaring
- Gemakkelijke toegang via QR-code of online
- Relevante prijzen die aansluiten bij hun belangstellingen
Voordelen voor jouw merk:
- Bevordert de naamsbekendheid en de verkoop
- Betere merkbeleving voor de consument
- Gericht communiceren met de juiste doelgroep
- Verhoogde verkoop en productrotatie
- Meer data en inzicht in consumentengedrag
Wheel of Fortune bij Rocketing
- Verhoogt de betrokkenheid van de consument
- Bevordert de verkoop van het product.
- Integratie met andere marketingactiviteiten
- Deskundige begeleiding en controle op fraude
- Wekelijkse rapportages met resultaten