Skip to main content

Van digitale activatie naar rotatie verhogen in de winkel. Rocketing heeft diverse activaties waarmee jouw digitale campagne direct resulteert in verkopen.

Winkel Rotatie Verhogen

De rotatie in de winkel verhogen kan op verschillende effectieve manieren. Vaak worden digitale campagnes op social media of via display advertenties puur ingezet voor brand awareness. Dat hoeft echter niet. Juist door fysieke campagnes te combineren met een online zorgen wij voor een boost in winkelrotatie. Samen zoeken we naar het type actie, of combinatie die het beste bij jouw merk of product past. Daarna gaan we aan de slag om niet alleen digitale brand awareness te creëren, maar ook sales en rotatie verhoging!

Showcase

Santa Maria Groente Tortilla’s

Cashback acties

Verhoog je omloopsnelheid in de winkel zonder direct korting te geven bij de retailer. Cashback is dé manier om jouw product te laten kopen, ervaren en rotatie te verhogen. Met de online campagne gaan wij enkel op zoek gaan naar jouw doelgroep. Zo verklein je de kans op koopjesjagers en creëren wij nieuwe fans voor jouw merk. Hierdoor ervaar je niet een eenmalige piek in verkopen, maar zal de baseline rotatie structureel verhogen.

Benieuwd hoe wij jouw rotatie kunnen verhogen?

Bekijk onze cases

Santa Maria Cashback Dashboard

Rotatie verhogen door testpanels

Benieuwd naar feedback van jouw doelgroep over jouw product? Of wil je een nieuwe doelgroep aanspreken om jouw product te laten proberen? Maak dan gebruik van ons testpanel.

De cashback actie is gericht op de consumenten in het testpanel. Doordat zij eerst het product kopen en feedback moeten geven voor de cashback, verhogen wij de rotatie in de winkel. Alles vanuit een gepersonaliseerde database met actieve consumenten. Dat is Rocketing Testpanel.

Digitaliseer POS-materiaal

Niets zo offline als in-store POS-materiaal en schapcommunicatie zou je zeggen. Niets is echter minder waar! Er zijn tal van mogelijkheden van QR-codes tot geotargetted digitale campagnes rondom je POS-materiaal. Juist door digitale communicatie te combineren met je plaatsingen van POS-materiaal in de winkel, kun je beide uitingen versterken.

Productintroducties

Bij een productintroductie komt veel kijken. Van conceptontwikkeling tot daadwerkelijke lancering van het product is een proces van de lange adem. Toch hoef je niet alles alleen te doen. Bij Rocketing richten wij ons op het leukste deel van dat proces, de daadwerkelijke lancering en activatie van dat nieuwe product richting de consument. Lees in ons uitgebreide artikel over productintroducties en ontdek alle mogelijkheden!

Digitale winacties

Natuurlijk werkt een cashback actie goed voor het verhogen van je rotatie. Het is echter zeker niet de enige optie. We kunnen ook een digitale winactie organiseren. Wij bedenken de perfecte hoofdprijs die past bij jouw merk. Communiceer deze actie o.a. via social advertising, on-pack QR-codes en in-store POS-materiaal en laat de consument kans maken op deze prijs als ze jouw product koopt en de kassabon hiervan upload op jouw branded platform!

Hoe breng je een nieuw product op de markt?

Bij een productintroductie komt veel kijken. Van conceptontwikkeling tot daadwerkelijke lancering van het product is een proces van de lange adem. Toch hoef je niet alles alleen te doen! Met Rocketing richten wij ons op het leukste deel van dat proces, de daadwerkelijke lancering en activatie van dat nieuwe product richting de consument. Hoe wij jou daarmee kunnen helpen? Lees ons artikel over Product introducties!

Showcase

Hands Off My Chocolate

Cashbacks

  • Rotatie verhogen
  • Branding & Sales
  • Cashback recht in doelgroep
  • Geen promodruk in Nielsen

Testpanels

  • Rotatie én feedback
  • Getarget op jouw doelgroep
  • Maximaliseer het aantal cashbacks
  • Verzamel data en opt-ins

Winacties

  • Triggert trial
  • Uitbreiding touchpoints
  • Boost imago met toffe prijs
  • Verzamel data en opt-ins

Meer weten over rotatie verhogen?

Bekijk onze cases